فروشگاه فایل ایرانی

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

فروشگاه فایل ایرانی

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

دانلود کاربرد نقوش گبه و دستبافته های ایرانی در دکوراسیون داخلی

کسی به تحقیق نمی داند که نام گبه از کجا آمده و چه ریشه‌ای دارد و چرا گبه به‌این نام معروف شده است، عده‌ای از زبانشناسان و نویسندگان معتقدند که‌این لغت به معنی زمخت، ضخیم و سفت و چیزی شبیه به‌اینها بوده است،
دسته بندی هنر و گرافیک
بازدید ها 24
فرمت فایل doc
حجم فایل 3651 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 223
کاربرد نقوش گبه و دستبافته های ایرانی در دکوراسیون داخلی

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر

کسی به تحقیق نمی داند که نام گبه از کجا آمده و چه ریشه‌ای دارد و چرا گبه به‌این نام معروف شده است، عده‌ای از زبانشناسان و نویسندگان معتقدند که‌این لغت به معنی زمخت، ضخیم و سفت و چیزی شبیه به‌اینها بوده است، چون به فرشی گبه می‌گویند که خوابی بلند دارد و درشت بافته شده است.‌این نوع زیرانداز توسط عشایر و برای مصارف شخصی بافته می شده است. گبه زیراندازی بود برای جلوگیری از نفوذ سرمای زمین و خانوادة عشایری را از آن محافظت می کرد. در تاریخ‌ایران برای اولین بار لغت گبه در گزارشی از استقبال شاه طهماسب صفوی از شاه همایون گورکانی، پادشاه هندوستان که به علت سیاسی و توطئه‌ها و خیانتهای درباریان مجبور شده بود به‌ایران فرار کند، آمده است. شاه تهماسب صفوی به شاه همایون گورکانی پناه می‌دهد و برای استقبال از او دستور می دهد استقبال بی نظیر و جانانه‌ای به عمل آورند، از‌این رو مدیران برنامه جشن استقبال که سرپرستی آنان را محمدخان اشرف اوغلی بر عهده داشت، در سالنها از قالیچه‌های دو خوابة طلاباف، نمد تیکه کرکی اُستر اطلس، گبه و سه قالی دوازده ذرعی کوشگانی(جوشقانی) پهن می کنند و روی هفت رأس اسب جلهای مخمل و اطلاس پوشانیده بودند و تنگ قصب بافی ابریشمی برجل مخمل منقش، تنگ سفید برجل مخمل سرخ و تنگ سیاه برجل مخمل سبز بکشند.

فهرست مطالب

مقدمه
ریشه‌یابی نام گبه
آشنایی و شناختی از گبه
استاندارد و اندازه گبه
طرح گبه
رنگهای مورد مصرف در گبه
تقسیم بندی رنگ‌ها
۱-رنگ گرم
۲-رنگهای سرد
۳-رنگهای خنثی
تقسیم بندی کلی رنگها
۱-رنگ گرم
۲-رنگهای سرد
۳-رنگهای خنثی
تقاثرات نور بر رنگ های مختلف
سخن آخر مؤلف
سیم بندی کلی رنگها
۱-رنگهای آکروماتیک
۲-رنگهای کروماتیک
روانشناسی رنگها در گبه
توصیه برای پاک کردن لکه‌های گبه
توصیه برای مبارزه با بید و جلوگیری از بیدزدگی
موقعیت جغرافیایی استان فارس
گبه در چه منطقه‌ای و توسط چه کسانی بافته می شد
عشایر ‌ایل قشقایی
طایفة شش بلوکی
طایفة فارسی مدان
مهمترین طرح و نقش گبه‌های عشایری
۱-طرح شیر
اهمیت تاریخی طرح شیر
۲-طرح خشتی یا قابی شکل
۳-طرح حوض گبه
۴-طرح گل گبه
۵-طرح‌ایلاتی
۶-طرح درختی
۷-طرح هندسی
۸-طرح ابرش
۹-طرح چهارفصل
نقش‌ها نشانة‌ چه نماد و سمبلی هستند
طرح مشترک و نحوة بافت گبه در بین‌ایلات فارس
رنگهای مورد مصرف عشایر‌ایل قشقایی در گبه‌ها
مقایسه گبه‌های قدیمی با گبه‌های جدید
گلیم گبه(گچمه)
ویژگیهای فنی گلیم گبه(گچمه)
ریشه‌یابی نقوش گلیم گبه
نام‌های گبه‌های امروز و نمونه‌هایی از آن
نام گبه‌های دیروز و نمونه‌هایی از آن
طراحی و نقشپردازی
نقشمایه‌های گلیمی
گروه ۱: نقشمایه‌های هندسی
گروه ۲: نقشمایه‌های دوگانه
گروه ۳: نقشمایه‌های تلفیقی
گروه ۴: نقشمایه‌ها حاشیه‌ای
نقشهای گلیم قشقایی
۱٫نقش اشکالی
۲٫کف ساده
۳٫محرمات
۴٫خشتی
۵٫قابی
۶٫شطرنجی
کشکولی(؟)، دهة‌ هشتم تا دهة آخر قرن سیزدهم هـ.ق ۱۰۷-۱۶۳
دره شوری، دهة پنجم تا ششم قرن چهاردهم هـ . ق
کشکولی، اواخر دهة ششم قرن چهاردهم هـ .ق. ۱۴۲*۲۵۸ سانتیمتر
دره شوری، دهة دوم تا سوم قرن چهاردهم هـ .ق
کشکولی، اواخر دهة هشتم قرن چهاردهم هـ.ق
آردکپان، اواخر دهة هشتم قرن چهاردهم هـ.ق.
۱٫سوزنی قشقایی
۲٫اسلوب بافت و چگونگی کاربرد
۳٫نقشپردازی و رنگ آمیزی
۴٫نمونه‌های سوزنی قشقایی
دستبافته های ایلات بهارلو و اینالو
نقگلیم و سوزنی
دست بافته های ایلات عرب
طایفه‌های بافنده و ویژگیهای بافندگی
شپردازی و رنگ آمیزی
رنگ آمیزی
نمادها و نگاره‌ها در گلیم
نساختار و هندسه
نگاره‌‌‌های زندگی
نگاره‌‌‌های محافظت از زندگی
نگاره‌‌‌های زندگی پس از مرگ
نکاتی چند در طراحی دکوراسیون داخلی
اصول طراحی
الگوهای طراحی
تناسب
تعادل
انواع تعادلها
۱-تعادل متقارن
۲-تعادل شعاعی
۳-تعادل نامتقارن
هماهنگی
مقیاس
یکی شدن و فراوانی
ابعاد رنگ
انعکاس رنگ ها
مفهوم رنگ ها
سازواری اشکال هندسی و رنگها
مطالبی مهم دربارة‌ رنگها
انواع نورها
منابع و مآخذ


دانلود و خرید دانشکده معماری

تعلیمات آکادمیک نقش بسیار مهمی را در رشد صنعتی اقتصادی وفرهنگی جامعه ایفا می‌کند
دسته بندی معماری
بازدید ها 43
فرمت فایل doc
حجم فایل 95 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 111
دانشکده معماری

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر

تعلیمات آکادمیک نقش بسیار مهمی را در رشد صنعتی اقتصادی وفرهنگی جامعه ایفا می‌کند. تمامی کشورهای در حال توسعه ذخیره عظیمی از نیروهای انسانی دارند که به منظور موثر واقع شدن در امر توسعه، این گروه از جمعیت باید مهارتهای لازم را فرا می‌گیرند در غیر اینصورت این نیروی بالقوه نه تنها نقش مؤثر خود را در توسعه و پیشرفت ایفا نمی‌نماید بلکه خود بر مسائل و مشکلات می‌افزاید. ارائه الگوی مناسب جهت ساماندهی قصایی دانشکدة معماری به منظور بالا بردن سطح مهارت و تربیت کارشناسان با تخصصهای لازم برای تبدیل نیرو بالقوه جامعه بالفعل و در نتیجه گامی بزرگ در جهت رشد صنعتی اقتصادی و فرهنگی جامعه است که جزوة حاضر مطالعاتی است در جهت رسیدن به این امر.

فهرست مطالب

عنوان : دانشکده معماری صفحه

مقدمه ............................................................................ 4

فصل اول : شناخت مسائل و نکات مربوط به ساختمان‌های دانشگاهی ... 6

ویژگی‌های عمومی پردیس دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ............ 7

آرایش وسازماندهی فضائی جزء بناها .................................................... 9

اصول و ضوابط طراحی و فضاهای دانشکده‌ای ................................... 10

فصل دوم : استانداردها (ابعاد و فضاهای مورد نیاز)........................... 21

پلکان ..........................................................................................................22

راهروها و مسیرهای شیب دار ..............................................................23

دربها ..........................................................................................................24

کیفیت هوا ............................................................................................... 25

راندمان دید ............................................................................................ 26

روشنایی مصنوعی ................................................................................. 26

رنگ ........................................................................................................ 28

طرح و بافت ............................................................................................ 34

نویز (اغتشاش صوتی) وآکوستیک ......................................................... 34

حساسیت نسبت به ارتعاشات ................................................................. 35

مسیرهای پیاده رو ................................................................................. 39

دسترسی و مسیر گردش یا سیرکولاسیون ........................................... 39

تئاترها و سالن‌های سخنرانی.................................................................. 40

شکل اساسی ........................................................................................... 41

سالن‌های سخنرانی : صندلی‌ها .............................................................. 43

سالن‌های سخنرانی : مقررات آتش نشانی ............................................. 47

آکوستیک ................................................................................................ 47

فصل سوم : شرح برنامه دانشکده معماری ........................................... 48

آشنایی با رشته‌های آموزشی دانشکده .................................................. 49

دوره کارشناسی معماری ...................................................................... 49

دوره کارشناسی ارشد معماری ............................................................. 52

فصل چهارم : بررسی نمونه‌های مشابه ................................................ 53

یوگینا آفتاندلیانس ................................................................................... 54

دانشکده هنرهای زیبا.............................................................................. 55

دانشکده معماری اپورتو، (OPORTO) ................................................ 62

دپارتمان زمین شناسی، دانشکدة آویرو، پرتغال .................................... 64

کلاس بلوک 3، دانشگاه آلیکان ............................................................... 67

دانشکده حقوق، دانشگاه جیرونا ............................................................ 68

کالج آموزشی معلمان، (setubal)........................................................... 69

فصل پنجم : شناخت بستر طرح ............................................................. 72

محدوده سایت......................................................................................... 73

فصل ششم : اقلیم .................................................................................. 74

روشهای دستیابی به اهداف عمده طراحی اقلیمی .................................. 75

نیازهای حرارتی و فضاهای داخلی ساختمان ........................................ 91

فصل هفتم : معرفی پروژه ..................................................................... 99

برنامه فیزیکی ....................................................................................... 100

طراحی (معماری، سازه، تأسیسات) ................................... ................................. 102

معماری ................................................................................................ 104

سازه .................................................................................................... 107

تأسیسات .............................................................................................. 109

اسناد و مدارک ..................................................................................... 110

منابع و مآخذ ........................................................................................ 111


دانلود و خرید گزارش کارآموزی- آفات و بیماری گیاهان – نگهداری فضای سبز

چمن از گیاهانی است که از دیرباز شناخته شده است و در تزئین گیاهی فضای باز، از آن سوی سده ها تا امروز مورد استفاده قرار می گرفته است همکنون نیز یکی از عناصر لازم و جزء لاینفک تزئینات گیاهی به شمار رفته
دسته بندی گزارش کارآموزی و کارورزی
بازدید ها 32
فرمت فایل doc
حجم فایل 82 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 109
گزارش کارآموزی- آفات و بیماری گیاهان – نگهداری فضای سبز

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر

چمن از گیاهانی است که از دیرباز شناخته شده است و در تزئین گیاهی فضای باز، از آن سوی سده ها تا امروز مورد استفاده قرار می گرفته است. همکنون نیز یکی از عناصر لازم و جزء لاینفک تزئینات گیاهی به شمار رفته.

از چمن امروزه برای پوشش دادن زمین قلعه های تاریخی، زمینهای بازی گلف، فوتبال، باغها و پارکها بصورت وسیع بهره گرفته. در حال حاضر شرکت هایی حرفه ای بزرگ موجود هستند که تنها مشغلة آنها اصلاح بند و بهبود بخشدین به کشت چمن در صنعت فضای سبز است و در این زمینه توانائی های کسب کرده اند که در مجمع زیباسازی محیط از طریق کشت چمن و مراقبت های اصولی آن. بهترین دستاورد آن است. (1998, Jake.E.ingueis)

موارد استفاده از چمن:

  • در محل های مسکونی، در خانه های شخصی، حیاط و محوطة بیرون آپارتمانها همراه با انواعی از گیاهان دیگر که در مجموعه ترکیبی زیبا پدید می آید.
  • در محوطه های وسیع، مانند دانشگاه ها، پادگانهای نظامی.
  • استفاده تجاری استفاده توسط شهرداریها
  • در تزئینات مکانهایی چون پارکها و زمین ورزشی خصوصی و عمومی مانند استودیومهای ورزشی و غیره.

موارد استفاده از چمن بسیار گسترده و متنوع است. و در زیباسازی محیط نقش اساسی دارد. و بعنوان صنعتی مستقل مورد توجه است.

خاک:

بستر اصلی زیست گیاهان خاک است و گیاه چمن فارغ از آن نیست بنابراین خواص کیفی و کمی خاک در رشد و نمو آن نقش اساسی دارد. بعبارت دیگر خواص فیزیکی و شیمیایی خاک عامل مهمی در رشد و نموگیاه چمن محسوب می شود در صورتی که خاک چمن به هر دلیلی متراکم باشد رشد و نمو آن بندریج کند و متوقف می شود رطوبت خاک خود مسئله دیگری است که با سیستمی آن جاری می شود. بستگی زیادی به تراکم خاک چمن دارد. ولی چمن های مختلف در مقابل تراکم خاک مقاومت بیشتری نشان می دهند معمولاً در زمین هایی که عمق خاک زراعتی کم باشد می توان با افزودن انواع خاکهای مناسب خاک را اصلاح و آماده کاشت چمن نمود.

بعنوان مثال در زمین های سبک می توان با افزودن مقداری خاک سنگین و مرطوب زراعتی یا آوار یا خاک رسی و در زمین های سنگین با افزودن مقداری ماسه یا کودهای آلی پوسیده و همچنین کودهای شیمیایی مناسب اقدام به کاشت چمن نمود. بطور کلی خاکهای خیلی سبک و خیلی سنگین برای کشت چمن خاکهای رسی شنی می باشد.

زیرا در زمینهای شنی رنگ چمن غالباً متمایل به زردی می گراید و در زمینهای شنی بعلت خاصیت زهکشی زیاد رشد و نمو چندان رضایت بخش نمی توانند باشد خاکهایی که خیلی رسی و چسبناک هستند برای چمن کاری مناسب نمی باشند زیرا خاک به سرعت سله بستر و رشد و نمو کند می گردد. برای اصلاح خاکهایی اسیدی می توان آهک بکار برد.

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

فصل اول

1

مقدمه

1

تاریخچة محل کارآموزی

5

موقعیت جغرافیایی

7

طرح و توسعه

7

مشکلات

9

پیشنهادات

10

مراکز فرهنگی

11

منابع درآمد پارک

11

وضعیت روشنایی

11

منابع آب

12

سرویس و تجهیزات بهداشتی

14

سرویس خدماتی

14

امکانات تفریحی کودکان

14

امکان خدمات شهری همجوار

15

نقشه و مشخصات پارک

16

گلکاری و چمنکاری پارک

17

وضعیت پرسنلی و نیروی انسانی

17

کارهایی که قرار است در پارک انجام شود

18

چارت زمانی پارک

19

فصل دوم

20

موارد مختلف استفاده از چمن

20

خاک

21

تهیة زمین چمن

22

کاشت بذر

23

مقدار بذر در واحد سطح

24

نگهداری چمن

24

تهیه و تازه کردن چمن

26

کودپاشی

26

آبیاری چمن

27

علفهای هرز چمن

28

علف کش 2-4D

29

علفهای هرز چمن و مبارزه با آنها

29

کاربرد تزئیناتی چمن

21

بررسی گیاهان در طراحی فضای سبز و مبارزه با آفات آنها

33

چنار

33

نارون

34

فصل سوم

35

نگهداری گیاهان

35

آبیاری

35

کوددهی

36

مالچ پاشی

37

هرس درختان و درختچه ها

38

زمان مناسب هرس

38

هرس زمستانه

38

هرس تابستانه

38

هرس پائیزه

39

هرس بهاره

39

روش های هرس

40

هرس تنک

41

هرس سرشاخه

41

زمستانگذرانی فضای سبز

42

روش کاهش خسارت زمستانی

42

بادسوختگی

43

کاهش شدید دما

43

آفتاب سوختگی

44

برآمدن یا آماس کردن خاک

45

آسیب ناشی از برف و یخ

45

خسارت ناشی از نمک

46

خسارت ناشی از برف روبی

46

پوسیدگی چمن

47

فصل چهار

48

آرالیا

48

ارکیده

52

برگ انجیری

55

بگونیا ببری

60

پاپیتال

63

پاپیتال

66

یاس آبی

68

داوودی

72

دیفن باخیا

75

عشقه

78

فیکوس

81

فیکوس بنجامین

85

لیندا

89

موز

95

نخل مرداب

97

یوکا خنجری

99

بیماری لکه سیاه گلابی

102

بیماری سرطان تنه و شاخه سیب

107

منابع و مآخذ

109


دانلود و خرید نقاشی معاصر ایران

نقاشی معاصر ایران به دوره ای اطلاق می شود که از دهه 1320 آغاز شده است و تا کنون ادامه دارد در این رساله چهار تن از نقاشان که فعالیت خود را از دهه های آغازین این دوران شروع کردند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت؛ حسین کاظمی، منوچهر یکتایی، ابوالقاسم سعیدی و سهراب سپهری
دسته بندی هنر و گرافیک
بازدید ها 44
فرمت فایل doc
حجم فایل 13096 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 127
نقاشی معاصر ایران

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر
نقاشی معاصر ایران به دوره ای اطلاق می شود که از دهه 1320 آغاز شده است و تا کنون ادامه دارد. در این رساله چهار تن از نقاشان که فعالیت خود را از دهه های آغازین این دوران شروع کردند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت؛ حسین کاظمی، منوچهر یکتایی، ابوالقاسم سعیدی و سهراب سپهری.
این نقاشان به طور عمده طبیعت را وسیلة بیان کار خود قرار داده اند. انتخاب این نقاشان بر این دیدگاه استوار است که هر یک از آن ها از زاویه ای خاص و نگاهی شخصی به یک موضوع مشترک نگاه می کنند. تمامی آن ها از فرهنگ ایرانی سر بر می آورند و به دوره ای مشترک تعلق دارند، هر چند تحت تأثیر فضاهای مختلف، تأثّرات متفاوتی در آثار آن ها آشکار می شود. در این رساله سعی می شود تا با تأمل در مفهوم طبیعت و خوانش دوره کوتاهی از نقاشی معاصر ایران، سرانجام به طور جداگانه، با تأمل بر آثار هر نقاش به دنیای درونی او نزدیک شویم. در این سفر نگارنده سعی می کند با همدلی با خالق اثر به عمیق ترین لایه های تخیل او نزدیک شود. پایه چنین تحلیلی بر نقد تخیلی استوار است. بر این اساس وحدت و بقای خیالپردازی در توشه گیری از عناصر چهارگانه وجود؛ آب، باد، خاک و آتش به انسجام می رسد. در غیر این صورت پایه های تخیل سست است و اثر هنری اصیل در حد بازی های فرمی و تصویری تنزّل خواهد کرد. این که تأثیرات بیرونی تا چه حد به این دنیای درونی هنرمند راه می یابند و او چگونه در رسیدن به خلقت وجودی ناب اثر با عنصر خلق آن اثر یگانه می شود مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.

فهرست مطالب:


چکیده

مقدمه ....................................................1

فصل اول؛ طبیعت و نقاشان منظره پرداز

- انسان شرقی و غربی در مواجهه با طبیعت .......4

- ویژگی های منظره پردازی ایرانی و اروپایی ...........7

فصل دوم؛ نقاشی معاصر ایران

- تفکر و نقاشی معاصر ایران .....................18

- تحولات فرهنگی هنری دهه40-20 ...........20

فصل سوم؛ حسین کاظمی

- در باره حسین کاظمی ..................27

- نقدهای منتشر شده ..............30

- تحلیل آثار ................ 33

فصل چهارم؛ منوچهر یکتایی

- درباره منوچهر یکتایی ....................51

- نقدهای منتشر شده ......................56

- تحلیل آثار ..............................61

فصل پنجم؛ ابوالقاسم سعیدی

- درباره ابوالقاسم سعیدی .................76

- نقدهای منتشر شده .....................77
- تحلیل آثار ..................................82

فصل ششم؛ سهراب سپهری

- درباره سهراب سپهری ...................98

- نقدهای منتشر شده ....................101

- تحلیل آثار .................................104

فصل هفتم: نتیجه گیری

- نتیجه گیری ...............................123

- فهرست منابع ...........................................127


دانلود و خرید مفهوم برنامه‌ریزی بر طراحی و عوامل موثر در طراحی معماری و صورت عقلانی طرح

انسان برای انجام پیش‌اندیشه‌ی کارها، نیاز به «تفکر» و «طرح‌ریزی» دارد و همچنین، برای ساختن همه‌ی مصنوعات بزرگ و کوچک مورد نیاز خود، نیازمند «تفکر»، «تصور» و «طراحی کردن» است «طراحی»، وسیله‌ی ساختن، آبادانی و تمدن است
دسته بندی معماری
بازدید ها 29
فرمت فایل doc
حجم فایل 35 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
مفهوم برنامه‌ریزی بر طراحی و عوامل موثر در طراحی معماری و صورت عقلانی طرح

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر

نکته 1: انسان برای انجام پیش‌اندیشه‌ی کارها، نیاز به «تفکر» و «طرح‌ریزی» دارد و همچنین، برای ساختن همه‌ی مصنوعات بزرگ و کوچک مورد نیاز خود، نیازمند «تفکر»، «تصور» و «طراحی کردن» است. «طراحی»، وسیله‌ی ساختن، آبادانی و تمدن است.

نکته 2: ما می توانیم با استفاده از قدرت «حافظه» و «تخیل»، آن چه را که قبلاً دیده‌ایم «تجسم» کنیم و نیز می توانیم به کمک «تفکر» و «تخیل» و «قدرت خلاقیت»، درباره‌ی آن چه که «ممکن است باشد» تعمق کنیم و تصویری از آن چه که می تواند باشد، مجسم سازیم و آن را ترسیم نموده، با دیگران در میان بگذاریم.

نکته 3: طراحی تلاشی اندیشمندانه، خلاقانه است که از تفکر، شروع و به ارائه‌ی محصولی زیبا، کارآمد و اصیل ختم می‌شود. و طرح نهایی همیشه عمق اندیشه و بصیرت طراح را در خود باز می تاباند و حکایتگر عمق اندیشه و بصیرت طراح را در خود باز می تاباند و حکایتگر عمق و سلیقه‌ی اوست.

فهرست مطالب

فصل اول

«مفهوم برنامه‌ریزی بر طراحی»

مفهوم برنامه‌ریزی

مفهوم طراحی

فصل دوم

«ابعاد مختلف طراحی و مفاهیم آن»

معماری طبیعت

معماری عناصر مصنوع

ابعاد مختلف در طراحی

1- ابعاد عملکردی

2- ابعاد جغرافیایی و محیطی

3- ابعاد هنری و ذوقی

4- ابعاد فنی و تکنیکی

5- ابعاد اجتماعی و فرهنگی

فصل سوم

«عوامل مؤثر در طراحی معماری و صورت عقلانی طرح»

اهداف و عوامل مؤثر بر طراحی پروژه‌ی معماری

1- تعیین اهداف

2- تعداد برنامه‌ی فیزیکی طرح

3- بررسی عوامل جغرافیایی و محیطی

4- شرایط اقلیمی

5- بررسی و تجزیه و تحلیل زمین و هم جواری

6- بررسی مصالح، تکنولوژی و سازه‌ی ساختمان

7- ابعاد انسانی و فضای معماری

8- مقیاس انسانی در فضای معماری

9- الزامات تأسیساتی

فصل چهارم

«شناخت اجزای پروژه، مقدمه طراحی است»

شناخت عرصه‌های مختلف در خانه مسکونی

1- عرصه‌ی زندگی خانوادگی

الف) اتاق نشیمن

ب) مبلمان و تجهیزات

ج) آشپزخانه

1- سینک ظرفشویی

2- یخچال و نگهداری مواد غذایی

رابطه یخچال با سینک

3- اجاق گاز

د) غذاخوری خانوادگی

2- عرصه‌ی زندگی خصوصی و فردی

الف) اتاق خواب والدین

ب) اتاق خواب فرزندان

ج)اتاق مطالعه

3- عرصه‌ی پذیرایی و مراسم

الف) ورودی

ب) فضای پذیرایی

ج) غذاخوری

4- عرصه‌ی خدمات و پشتیبانی

الف) پارکینگ

ب) موتورخانه

ج) اتاق مفید و رختشویی

5- عرصه‌ی فضاهای باز و حیاط خصوصی

الف) ایوان

ب) فضای باز عمومی

فصل پنجم

«طراحی و معماری»

1- برنامه‌ی فیزیکی پروژه

2-تحلیل سایت و مکان‌یابی ساختمان

3- بررسی روابط فعالیت‌ها و فضاها

4- روش های مختلف طراحی معماری

5- طراحی گزینه‌ها

گزینه 1: طراحی با تأکید بر تفکیک عرصه‌ها

گزینه 2: طراحی براساس فضاهای بسته و فضاهای شفاف

فصل ششم

«بررسی ارزش‌های فضایی در گزینه‌های طرح»

1- مفهوم فضا

2- فضای معماری

3- فرم و عناصر تشکیل دهنده‌ی آن

الف) نقطه

ب) خط

ج) سطح

4- شکل

الف) دایره و اشکال منحنی

ب) مثلث

ج) مربع و مستطیل

5- رنگ

6- بافت

7- نور

8-عناصر سازنده‌ی فضای معماری

الف) کف‌ها

ب) ستون و دیوار‌ها

ج) سقف و عناصر بالای سر

د) پنجره

فصل هفتم

«ارزیابی ترکیب و ارزش‌های بصری و ادراکی در گزینه‌های طرح»

1- قواعد طراحی و ترکیب

الف) وحدت و تضاد

تضاد در رنگ و نور

هماهنگی یا تضاد در شکل

ب) تناسب

ج) تعادل و ناپایداری

ج-1) سه روش ایجاد تعادل

الف: تعادل محوری

ب: تعادل شعاعی

ج- تعادل نامتقارن

د) هماهنگی، تنوع و یکنواختی

هـ ) ریتم، حرکت و سکون

و) تأکید و یک نواختی

فصل هشتم

«توسعه‌ی گزینه‌ها، ارزیابی و تکمیل طرح»

1- توسعه‌ی گزینه‌های طرح

2- ارزیابی گزینه‌ها

3- انتخاب و تکمیل گزینه‌ی نهایی

4- ارائه‌ی پروژه و نقشه‌های فاز یک

5- نقشه‌های فاز 2 ساختمان


دانلود و خرید جاوااسکریپت

جاوااسکریپت یک زبان اسکریپتی که بوسیلة مرورگر وب تفسیر یاintepret می شود
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 39
فرمت فایل doc
حجم فایل 89 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45
جاوااسکریپت

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر

جاوااسکریپت یک زبان اسکریپتی که بوسیلة مرورگر وب تفسیر یاintepret می شود. بطور گسترده در دنیای وب مورد استفاده قرار می گیرد.این زبان توسط شرکتNetscape به وجود آمد.در ابتدا نامش Live script بودکه بعدها با حمایت شرکت Sun به نام Java scriptدرآمد.بیشتر دستورات خود را ازجاوا گـرفته است.

جاوااسکریپت دارای قابلیتهای زیادی است که در طول تحقیق ذکر شده است.

فهرست مطالب

چکیده ...............................................................................................5

1.جاوااسکریپت چیست؟ .............................................................................. 6

1ـ1. اصول اسکریپت نویسی در صفحات وب ................................................ .......6

2ـ1. اسکریپتها و برنامه ها ...........................................................................6

3ـ1. معرفی جاوااسکریپت ..........................................................................7

4ـ1. قابلیتهای جاوااسکریپت ........................................................................7

5ـ1.جاوااسکریپت در مقابل جاوا ...................................................................7

6ـ1.چگونه جاوااسکریپت در صفحات وب قرار میگیرد؟............................................8

2.خلق یک اسکریپت ................................................................................. ..8

1ـ2.ابزار اسکریپت نویسی ...........................................................................9

2ـ2.آغاز خلق اسکریپت .............................................................................9

3. بررسی قابلیتهای جاوااسکریپت .....................................................................9

1ـ3. زیباتر کردن صفحات وب به کمک جاوااسکریپت ..............................................10

1ـ1ـ3 .استفاده از نوار وضعیت ......................................................................10

2ـ3.کاربابرنامه های اتصالی ........................................................................10

4. برنامه های جاوااسکریپت چگونه کار میکنند. ......................................................11

1 ـ4. توابع درجاوااسکریپت .........................................................................11

2ـ4. اشیاءدر جاوااسکریپت .........................................................................13

1ـ2ـ4 . جاوااسکریپت از سه نوع شیء پشتیبانی می کند..........................................13

3ـ4.کنترل حوادث ...................................................................................13

4ـ4. مخفی کردن اسکریپتها از مرورگرهای قدیمی ...............................................14

5. استفاده از مقادیر و ذخیره سازی آن ...............................................................15

1 ـ 5. انتخاب نام برای متغییرها .....................................................................15

2ـ 5. تعیین مقدار برای متغییر ها. ...................................................................15

1ـ2ـ5. انواع اساسی داده ها در جاوااسکریپت ....................................................16

3ـ 5. انواع داده جاوااسکریپت.....................................................................16

6 . آرایه ها و رشته ها ..............................................................................16

1ـ6 .خلق یک شیء String...........................................................................17

7. بررسی و مقایسه متغییرها ........................................................................17

1ـ7 . دستورIf..........................................................................................17

2ـ7 . دستورEles......................................................................................18

8 . تکرار دستورات باکمک حلقه ها ....................................................................18

1ـ 8 . حلقه های For................................................................................18

2ـ 8 . حلقه هایWhile...............................................................................19

3ـ 8 . حلقه هایDo...while ........................................................................19

9. اشیاء درون ساخت مرورگر...........................................................................19

1ـ 9 . اشیاء چیستند؟ ...................................................................................19

1ـ 1ـ 9.خلق اشیاء .....................................................................................19

2ـ 9 . خاصیتهای اشیاء و مقادیر........................................................................20

3ـ 9 . گـرد کردن اعداد .............................................................................20

4ـ 9 . خلق اعداد تصادفی ...........................................................................21

5 ـ 9. کـار با تاریخها ................................................................................21

10 . مدل شیئی سند (DOM)..........................................................................21

1ـ 10 . درک مدل شیئی سند ........................................................................21

2ـ 10 . دسترسی به تاریخچه مرورگـر .............................................................22

11. خلق اشیاء اختصاصی ..............................................................................23

1ـ11 . استفاده از اشیاء برای ساده کردن اسکریپتها ...............................................23

2ـ11 . اختصاصی کردن اشیاء درون ساخت ........................................................24

12 . پنجره ها و زیر صفحه ها ..........................................................................24

1ـ 12 . کنترل پنجره ها با استفاده از اشیاء .........................................................24

2ـ12 . ایجاد وقفه های زمانی .....................................................................25

3ـ 12 . استفاده از اشیاء جاوا اسکریپت برای کار با زیر صفحه ها ...............................25

14. دریافت اطلاعات به کمک پرسشنامه ها .........................................................26

1ـ 14. اصول طراحی پرسشنامه ها درHTML ...............................................26

2ـ 14 . شیءfrom در جاوااسکریپت ...........................................................26

3ـ 14 . ورودیهای متن ...........................................................................26

4ـ 14 . ورودیهای چند خطی متن ...............................................................26

5ـ 14 . کـار با متن در پرسشنامه ها .............................................................26

6ـ14 . دکمه ها ....................................................................................27

7ـ 14 . مربعهای گـزینش .........................................................................27

8 ـ 14 . دکـمه های رادیوئی .....................................................................27

15 . تصاویر گـرافیکی و انیمیشن ....................................................................28

1ـ 15 . استفاده از جاوااسکریپت برای کار با نقشه های تصویری .................................28

2ـ 15 . تصاویر دینامیک در جاوااسکریپت .........................................................28

16 . اسکریپتهای فرامرور گری .........................................................................29

1ـ 16 . دریافت اطلاعات مرورگر ....................................................................29

2ـ 16 . حل مشکل ناسازگاری مرورگرها ...........................................................29

3ـ 16 . خلق یک صفحه چند منظوره ...............................................................29

4ـ16 . هدایت کاربران به صفحات وب .............................................................29

5ـ16 . خلق یک صفحه چند منظوره ..............................................................29

17 . کـار با شیوه نامه ها ..............................................................................30

1ـ 17 . معرفیHTML دینامیک ..................................................................30

2ـ 17 . شیوه و ظاهرصفحات ........................................................................31

3ـ17 . تعریف و استفاده از شیوه هایCSS .........................................................31

4ـ 17 . تنظیم مکـان متن ............................................................................31

5ـ 17 . تغییر رنگ و تصاویر زمینه ....................................................................32

6ـ 17 . کـار با فوتنهـا ...............................................................................32

7ـ 17 . کنترل شیوه ها بکمک جاوااسکریپت .........................................................32

18 . استفاده از لایه ها برای خلق صفحات دینامیک ...................................................33

1ـ 18 . لایه ها چگونه کار میکنند؟ ...................................................................33

2ـ 18 . دو استاندارد برای خلق لایه ها ..............................................................33

3ـ 18 . خلق لایه های CSS ........................................................................34

4ـ 18 . تعریف خواص لایه ها ........................................................................34

19 . استفاده از جاوااسکریپت برای توسعه یک سایت وب .............................................34

1ـ 19 . خلق سند HTML ...........................................................................34

2ـ 19 . استفاده از لیستهای بازشونده برای تسهیل هدایت کاربران .................................35

3ـ 19 . خلق دستوراتHTML ،وایجاد ساختارداده ای ...........................................35

4ـ 19 . افزودن توضیحاتی در مورد پیوندها ........................................................36

5ـ 19 . استفاده از پیوندهای گـرافیکی ............................................................36

20 . نتیجه ..............................................................................................37

21 . خلاصه .............................................................................................38

22 . فهرست منابع .....................................................................................39


دانلود و خرید پیاده سازی بلادرنگ کدک صحبت استاندارد G.728 بر روی پردازنده TMS320C5402

کدک صحبت استاندارد G728، یک کدک کم تاخیر است که صحبت با کیفیت عالی را در نرخ بیت 16 kbps ارائه می دهد و برای شبکه های تلفن ماهواره ای و اینترنت و موبایل که به تاخیر زیاد حساس هستند ، مناسب است در این رساله به پیاده سازی بلادرنگ اینکدر و دیکدر G728 بصورت دوطرفه کامل ( Full Duplex )بر روی پردازنده TMS320C5402 می پردازیم
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 42
فرمت فایل doc
حجم فایل 914 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 103
پیاده سازی بلادرنگ کدک صحبت استاندارد G.728 بر روی پردازنده TMS320C5402

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر

کدک صحبت استاندارد G.728، یک کدک کم تاخیر است که صحبت با کیفیت عالی را در نرخ بیت 16 kbps ارائه می دهد و برای شبکه های تلفن ماهواره ای و اینترنت و موبایل که به تاخیر زیاد حساس هستند ، مناسب است. در این رساله به پیاده سازی بلادرنگ اینکدر و دیکدر G.728 بصورت دوطرفه کامل ( Full Duplex )بر روی پردازنده TMS320C5402 می پردازیم .

روشی ترکیبی برای برنامه نویسی TMS ارائه می شود که در آن زمان وپیچیدگی برنامه نویسی نسبت به برنامه نویسی دستی به 30% کاهش می یابد . در این روش پس از برنامه نویسی و شبیه سازی ممیزثابت الگوریتم کدک به زبان C ، با استفاده از نرم افزار ( Code Composer Studio ) CCS، برنامه به زبان اسمبلی ترجمه شده و بهینه سازی دستی در کل کد اسمبلی صورت می گیرد . سپس بعضی از توابع مهم برنامه از نظر MIPS ، بصورت دستی به زبان اسمبلی بازنویسی می شوند تا برنامه بصورت بلادرنگ قابل اجرا گردد . در پایان نتایج این پیاده سازی ارائه می شود .

کلمات کلیدی

کدینگ و فشرده سازی صحبت ، پیاده سازی بلادرنگ ، DSP ، TMS320C5402 ، برد DSK

فهرست مطالب

- مقدمه 4

فصل 1 : بررسی و مدل سازی سیگنال صحبت

1-1- معرفی سیگنال صحبت 6

1-2- مدل سازی پیشگویی خطی 10

1-2-1- پنجره کردن سیگنال صحبت 11

1-2-2- پیش تاکید سیگنال صحبت 13

1-2-3- تخمین پارامترهای LPC 14

فصل 2 : روش ها و استانداردهای کدینگ صحبت

2-1- مقدمه 15

2-2- روش های کدینگ 19

2-2-1- کدرهای شکل موج 21

2-2-2- کدرهای صوتی 22 2-2-3- کدرهای مختلط 24

الف- کدرهای مختلط حوزه فرکانس 27

ب- کدرهای مختلط حوزه زمان 29

فصل 3 : کدر کم تاخیر LD-CELP

3-1- مقدمه 34

3-2- بررسی کدرکم تاخیر LD-CELP 36

3-2-1- LPC معکوس مرتبه بالا 39

3-2-2- فیلتر وزنی شنیداری 42

3-2-3- ساختار کتاب کد 42

3-2-3-1- جستجوی کتاب کد 43

3-2-4- شبه دیکدر 45

3-2-5- پست فیلتر 46

فصل 4 : شبیه سازی ممیزثابت الگوریتم به زبان C

4-1- مقدمه 49

4-2- ویژگی های برنامه نویسی ممیزثابت 50

4-3- ساده سازی محاسبات الگوریتم 53

4-3-1- تطبیق دهنده بهره 54

4-3-2- محاسبه لگاریتم معکوس 58

4-4- روندنمای برنامه 59

4-4-1- اینکدر 63

4-4-2- دیکدر 69

فصل 5 : پیاده سازی الگوریتم برروی DSP

5-1- مقدمه 74

5-2- مروری بر پیاده سازی بلادرنگ 75

5-3- چیپ های DSP 76

5-3-1- DSP های ممیزثابت 77

5-3-2- مروری بر DSP های خانواده TMS320 78

5-3-2-1- معرفی سری TMS320C54x 79

5-4- توسعه برنامه بلادرنگ 81

5-5- اجرای برنامه روی برد توسعه گر C5402 DSK 82

5-5-1- بکارگیری ابزارهای توسعه نرم افزار 84

5-5-2- استفاده از نرم افزارCCS 86

5-5-3- نتایج پیاده سازی 94

5-6- نتیجه گیری و پیشنهاد 97

- ضمائم

- ضمیمه (الف) : دیسکت برنامه های شبیه سازی ممیز ثابت به زبان C و

پیاده سازی کدک به زبان اسمبلی - ضمیمه (ب) : مقایسه برنامه نویسی C و اسمبلی 98

- مراجع103


دانلود و خرید توبه در قرآن و احادیث و معنای توبه

توبه یعنی بازگشت و نسبت داده می شود به انسان و به خدای متعال
دسته بندی معارف اسلامی
بازدید ها 40
فرمت فایل docx
حجم فایل 107 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 150
توبه در قرآن و احادیث و معنای توبه

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر

توبه یعنی بازگشت و نسبت داده می شود به انسان و به خدای متعال ، معنای توبه در مورد انسان بازگشت از معصیت به سوی فرمانبرداری است و در مورد خدای متعال رجوع از عذاب به سوی لطف است . توبه در اصطلاح ، پشیمانی از گناه است به خاطر گناه بودنش ، پس خارج می‌شود با این تعریف ، پشیمانی از شراب خوردن به خاطر ضرر رساندن آن به جسم ، و به تحقیق توبه با عزم همیشگی بر ترک بازگشت به گناه ، حاصل می شود و ظاهر این است که این عزم ، لازمة آن پشیمانی بوده و از آن جدایی ناپذیر است .

فهرست مطالب

معنای توبه

الف – معنای لغوی توبه

ب – معنای اصطلاحی توبه

توبه در قرآن

توبه در احادیث

حقیقت توبه

توبه با سه امر تحقق می یابد :

الف- آگاهی به ضرر گناه

ب- پشیمانی

ج- قصد ترک گناه

وجوب توبه

الف- وجوب توبه در قرآن

ب- وجوب توبه در سنت

ج- وجوب توبه از نظر اجماع

د-وجوب توبه از نظر عقل

فوری بودن وجوب توبه

توبه از جمیع معاصی

توبه هنگام رؤیت مرگ

قبول توبه از جانب خداوند

آثار توبه

حق الله و حق الناس

نقش توبه درحق الله و حق الناس

نظر فقهای مذاهب چهارگانه در مورد توبه

معنای جرم در حقوق جزا

عناصر تشکیل دهنده جرم

انواع جرائم

معنای مجازات

اقسام مجازات ها

معنای حد

نقش توبه در حدود

تعزیر

فرق بین حد و تعزیر

نقش توبه در جرائم تعزیری

الف- اقرار

ب- بینه

ج- علم امام و حاکم اسلامی

زنا و کیفر آن

راه های ثبوت زنا

مجازات زناکار

1- قتل

2- رجم ( سنگسار کردن )

3- جلد (تازیانه زدن )

4- جمع بین صد تازیانه و سنگسار کردن

5- جمع بین تازیانه و تراشیدن سر و تبعید نمودن

6- ضغث

7-پنجاه تازیانه

8-جمع بین جلد و کیفر اضافه

توبه زناکار

لواط و کیفر آن

اثبات لواط

حد لواط

نقش توبه در مجازات لواط

مساحقه و کیفر آن

نقش توبه در کیفر سحق

قیادت و کیفر آن

نقش توبه در سقوط کیفر قیادت

قذف و کیفر آن

نقش توبه در کیفر قذف

نقش توبه در قبول شهادت قذف کننده

قذف مادر پیغمبر و کیفر آن

توبة قذف کنندة مادر پیغمبر (ص)

شرب خمر و کیفر آن

موجبات حد مسکر

حد مسکر

ثبوت شرب مسکر

نقش توبه در کیفر خورند شراب

نقش توبه در مستحل الخمر و دیگر مسکرات

حد سایر مسکرات

نقش توبه در فروشنده خمر و دیگر مسکرات

سرقت و کیفر آن

طرق اثبات حد سرقت

نقش توبه در کیفر سارق

محاربه و کیفر آن

نقش توبه در کیفر محارب

تعریف مرتد و اقسام آن

شرایط ارتداد

حکم ارتداد

نقش توبه در کیفر مرتد فطری

نقش توبه در کیفر مرتد ملی

نقش توبه زن در کیفر زن مرتد

کشتن مرتدی که توبه کرده

تکرار ارتداد

دشنام به پیامبر و کیفر آن

توبة دشنام دهنده پیامبر

سحر و کیفر آن

راه های ثبوت سحر

نقش توبه در کیفر ساحر

استمناء کننده و کیفر ان

نقش توبه در استمناء

و طی با حیوان و کیفر آن

توبه وطی کننده با حیوان

کیفر جماع با مرده و نقش توبه در آن

استمناء کننده و کیفر آن

نقش توبه در استمناء

و طی با حیوان و کیفر آن

توبة وطی کننده با حیوان

کیفر جماع با مرده و نقش توبه در آن


دانلود و خرید دانلود پاورپوینت patient flow

From birth to death we are all part of the healthcare system We rely on both public and private organizations to provide preventive care (such as inoculations) and to treat our illnesses diseases and injuries Healthcare is perhaps the strongest determinant of both our quality of life and our longevity
دسته بندی پاورپوینت
بازدید ها 53
فرمت فایل pptx
حجم فایل 542 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45
دانلود پاورپوینت patient flow

فروشنده فایل

کد کاربری 2106
کاربر

From birth to death we are all part of the healthcare system We rely on both public and private organizations to provide preventive care (such as inoculations) and to treat our illnesses diseases and injuries
Healthcare is perhaps the strongest determinant of both our quality of life and our longevity